V.7. Modell: Cecilia


Bild: Cecilia i skogen Foto: Jag

Det här var första sektionen. Lite foto bland träden, stackars Cecilia höll på att frysa ihjäl och det gjorde tyvärr även jag med. Därav att skärpan inte är 100%ig, men hon gjorde ett jättebra jobb som modell och hade humöret uppe hela tiden.


Bild: Cecilia Foto:Johan

Vi körde även lite porträtt bilder, dock stod vi i en väääääääldigt liten hall och vi va 4 personer på en yta på 2kvadratmeter.. kändes det som iaf. Nåja, jag har fler bilder och de dyker upp imorn. Håll till godo, och just nu har all min feber gått över men jag är så in i bomben förkyld. Kan nt andas genom näsan och halsen är som en stor köttklump..
Jaja.

Cya

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefina foton!

2009-02-15 @ 22:47:35
URL: http://www.madebyem.blogg.e
Postat av: matilda

Hennes utseende var inte så "modelligt"..

2009-02-15 @ 22:48:11
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Maria svarar

Kul :)

Du tar fina bilder tycker jag :)

2009-02-21 @ 12:54:23
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

©
Alla bilder på denna sida skyddas av copyrightlagen. Ingen kopiering är tillåten.

bloglovin



MÅNADENS
MODELL

Rasmus J
Foto: Johan

Vill du bli
månadens modell?

Klicka här!

TACK TILL MEDVERKANDE
Viktor Osberg
Josefine Hamrin
Malin Schön
Louise Kretz
Josefine Vigre
Rasmus Jönsson
Mimmi Fredricson
Cecilia Linderoth
Amanda Lilja
Alexander Svensson
Fredrik Ekbladh-Almen
Anna Bengtsson